Wykonując GIMNASTYKĘ W WODZIE niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

więcej

AQUAFITNESS to bezpieczna forma aktywności dla każdego, która pozwala wspaniale kształtować sylwetkę, zadbać o zdrowie i formę, a dzięki wyporności wody odciąża stawy i kręgosłup, pozwalając odprężyć się i zrelaksować całemu ciału. Ćwiczenia w wodzie mogą być doskonałym wstępem do dalszej przygody w wodnym świecie - nauki pływania czy nurkowania.

więcej

Jeśli macie już dość monotonnych aerobików, układów, których nie możecie zapamiętać, albo po prostu szukacie w sporcie dobrej zabawy – ZUMBA lub ZUMBA GOLD jest właśnie dla Was! To wyjątkowa forma ruchu, zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

więcej

TRENING FUNKCJONALNY to w odróżnieniu od tradycyjnego treningu  fitness, nie ćwiczenia izolowane lecz złożone ćwiczenia wielostawowe i wielopłaszczyznowe. Najważniejsze zadania treningu to poprawa stabilności całej sylwetki, skorygowanie postawy, wzmocnienie posturalnych mięśni brzucha i pleców.

więcej

VINYASA POWER JOGA jest jedną z wielu form treningowych wywodzących się z dalekiego wschodu, której celem jest utrzymanie zdrowego i pełnego witalności ciała oraz sprawności i koncentracji umysłu. Regularnie wykonywane ćwiczenia stymulują czakry, „usprawniają przepływ energii”  i „uskrzydlają ducha”.

więcej

PILATES jest to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda nasze ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd sylwetki.

więcej

CARDIO & FUNCTIONAL STEP to połączenie zajęć STEP AEROBIKU I TRENINGUFUNKCJONALNEGO Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawisz nie tylko swoją sylwetkę, ale także kondycję. Jeśli nudzą cię już monotonne ćwiczenia na stepie i potrzebujesz prawdziwego wyzwania - te zajęcia są dla Ciebie.

więcej

Trening funkcjonalny

MIEJSCE ZAJĘĆ - GIMNAZJUM NR 3, UL. LEŚNA 2 (obok Lidla) WKRÓTCE(patrz Grafik w dziale Cennik) Trening Funkcjonalny – trening prozdrowotny, wywodzący się z technik rehabilitacyjnych.

Jego istotą jest funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w ruchach dnia codziennego. Trening  funkcjonalny wpływa na poprawę koordynacji ruchowej i stabilizację stawów, dzięki czemu zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji zarówno podczas ćwiczeń jak i w życiu codziennym. Bardzo ważna w tego rodzaju treningu jest praca nad mięśniami głębokimi (core muscels), które stabilizują całą sylwetkę. Do ćwiczeń funkcjonalnych najczęściej wykorzystuje się ciężar własnego ciała (biegi, skoki, przysiady, wykroki, pompki,) a  dla urozmaicenia stosuje się dodatkowy sprzęt taki jak piłki, taśmy czy hantle.

Trening funkcjonalny to w odróżnieniu od tradycyjnego treningu  fitness, nie ćwiczenia izolowane lecz złożone ćwiczenia wielostawowe i wielopłaszczyznowe, angażujące cale łańcuchy kinematyczne, często wykonywane w warunkach chwiejnego podłoża. Najważniejsze zadania treningu to poprawa stabilności całej sylwetki, poprawa balansu i koordynacji ruchowej, skorygowanie postawy, wzmocnienie posturalnych mięśni brzucha i pleców, co z pewnością zapobiega tak powszechnym w dzisiejszych czasach bólom pleców.
Trening ten pomaga w wykonywaniu codziennych, powtarzających się czynności ruchowych. W obecnych czasach trening funkcjonalny wskazany jest dla każdego bez względu na wiek i stan zdrowia. 

cwiczenia_brzuch_300x0_rozmiar-niestandardowy.jpg