Wykonując GIMNASTYKĘ W WODZIE niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

więcej

AQUAFITNESS to bezpieczna forma aktywności dla każdego, która pozwala wspaniale kształtować sylwetkę, zadbać o zdrowie i formę, a dzięki wyporności wody odciąża stawy i kręgosłup, pozwalając odprężyć się i zrelaksować całemu ciału. Ćwiczenia w wodzie mogą być doskonałym wstępem do dalszej przygody w wodnym świecie - nauki pływania czy nurkowania.

więcej

Jeśli macie już dość monotonnych aerobików, układów, których nie możecie zapamiętać, albo po prostu szukacie w sporcie dobrej zabawy – ZUMBA lub ZUMBA GOLD jest właśnie dla Was! To wyjątkowa forma ruchu, zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

więcej

TRENING FUNKCJONALNY to w odróżnieniu od tradycyjnego treningu  fitness, nie ćwiczenia izolowane lecz złożone ćwiczenia wielostawowe i wielopłaszczyznowe. Najważniejsze zadania treningu to poprawa stabilności całej sylwetki, skorygowanie postawy, wzmocnienie posturalnych mięśni brzucha i pleców.

więcej

VINYASA POWER JOGA jest jedną z wielu form treningowych wywodzących się z dalekiego wschodu, której celem jest utrzymanie zdrowego i pełnego witalności ciała oraz sprawności i koncentracji umysłu. Regularnie wykonywane ćwiczenia stymulują czakry, „usprawniają przepływ energii”  i „uskrzydlają ducha”.

więcej

PILATES jest to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda nasze ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd sylwetki.

więcej

CARDIO & FUNCTIONAL STEP to połączenie zajęć STEP AEROBIKU I TRENINGUFUNKCJONALNEGO Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawisz nie tylko swoją sylwetkę, ale także kondycję. Jeśli nudzą cię już monotonne ćwiczenia na stepie i potrzebujesz prawdziwego wyzwania - te zajęcia są dla Ciebie.

więcej

Pilates zdrowe plecy

MIEJSCE ZAJĘĆ - GIMNAZJUM NR 3, UL. LEŚNA (OBOK LIDLA) CZWARTEK - 18.00 (zajęcia "JOGA z elementami PILATES") Pilates jest to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływna na to jak wygląda nasze ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia  wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd sylwetki.

Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

Pilates jest sprzymierzeńcem w walce z bólem pleców. Zawiera ćwiczenia pomagające skutecznie wzmocnić głęboko położone mięśnie brzucha i grzbietu jak też angażujące przeponę oraz mięśnie dna miednicy czym poprawia stabilizację kręgosłupa i pozwalają na utrzymanie go w dobrej kondycji.

Masz tendencję do garbienia się, odczuwasz ból w okolicach szyi czy krzyża, a może zdiagnozowano u Ciebie skrzywienia lub zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa?

Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna być dla Ciebie priorytetem!
Tylko regularne, systematyczne ćwiczenia skutecznie zniwelują dolegliwości oraz ochronią Twój kręgosłup przed degeneracją
Pilates-zdrowe plecy to specjalistyczne zajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym w zakresie bólu pleców i i korekcji wad postawy, skierowane do wszystkich bez względu na wiek i poziom sprawności.
Zajęcia prowadzone są w małych grupach co pozwala na indywidualny dobór ćwiczeń i kontrolę poprawnego ich wykonywania.
Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw jakość swojego życia !

yoga.png