Wykonując GIMNASTYKĘ W WODZIE niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

więcej

AQUAFITNESS to bezpieczna forma aktywności dla każdego, która pozwala wspaniale kształtować sylwetkę, zadbać o zdrowie i formę, a dzięki wyporności wody odciąża stawy i kręgosłup, pozwalając odprężyć się i zrelaksować całemu ciału. Ćwiczenia w wodzie mogą być doskonałym wstępem do dalszej przygody w wodnym świecie - nauki pływania czy nurkowania.

więcej

Jeśli macie już dość monotonnych aerobików, układów, których nie możecie zapamiętać, albo po prostu szukacie w sporcie dobrej zabawy – ZUMBA lub ZUMBA GOLD jest właśnie dla Was! To wyjątkowa forma ruchu, zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

więcej

TRENING FUNKCJONALNY to w odróżnieniu od tradycyjnego treningu  fitness, nie ćwiczenia izolowane lecz złożone ćwiczenia wielostawowe i wielopłaszczyznowe. Najważniejsze zadania treningu to poprawa stabilności całej sylwetki, skorygowanie postawy, wzmocnienie posturalnych mięśni brzucha i pleców.

więcej

VINYASA POWER JOGA jest jedną z wielu form treningowych wywodzących się z dalekiego wschodu, której celem jest utrzymanie zdrowego i pełnego witalności ciała oraz sprawności i koncentracji umysłu. Regularnie wykonywane ćwiczenia stymulują czakry, „usprawniają przepływ energii”  i „uskrzydlają ducha”.

więcej

PILATES jest to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda nasze ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd sylwetki.

więcej

CARDIO & FUNCTIONAL STEP to połączenie zajęć STEP AEROBIKU I TRENINGUFUNKCJONALNEGO Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawisz nie tylko swoją sylwetkę, ale także kondycję. Jeśli nudzą cię już monotonne ćwiczenia na stepie i potrzebujesz prawdziwego wyzwania - te zajęcia są dla Ciebie.

więcej

JOGA z elementami PILATES

MIEJSCE ZAJĘĆ - GIMNAZJUM NR 3, UL. LEŚNA (OBOK LIDLA)

CZWARTEK - 18.00 (zajęcia  "JOGA z elementami PILATES") 

Vinyasa Power Joga jest jedną z wielu form treningowych wywodzących się z dalekiego wschodu., której celem jest utrzymanie zdrowego i pełnego witalności ciała oraz sprawności i koncentracji umysłu.

Regularnie wykonywane asany (ćwiczenia), połączone z płynnym oddechem, zwalniają blokady energetyczne w ciele, stymulują czakry (siedem centrów energetycznych w ciele) i „ usprawniają przepływ energii  i uskrzydlają ducha”.

Estetyka Vinyasa Power Yogi tkwi w płynnych, przypominających pewnego rodzaju taniec, sekwencjach, które są ściśle związane z rytmem oddechowym. Inaczej niż w pozostałych formach, takich jak klasyczna hatha joga, w której kolejne pozycje utrzymywane są ponad kilka minut, Vinyasa Yoga przykłada bardzo dużą wagę do płynnych przejść między kolejnymi ćwiczeniami. Określenie „power” bierze się stąd, że ta forma jogi, znacznie bardziej niż inne formy, podnosi poziom odczuwanej energii, jest o wiele mocniej zorientowana na fitness i złożona z dynamicznych, pełnych siły i mocy elementów. Jest czymś więcej niż treningiem – jest swojego rodzaju formą sztuki, która pozwala nam odkryć na nowo relacje z własnym ciałem. Ćwiczenia zabierają nas w długą podróż, której celem jest samoakceptacja, dają nam poczucie siły oraz niwelują emocjonalne i fizyczne zmęczenie. Ruch jako forma medytacji („Meditation in motion”) uspokaja ducha i otwiera serce.

Vinyasa Power Yoga synchronizuje i  łączy w spójną całość poszczególne ćwiczenia (pozycje) i techniki oddechowe.

Stale utrzymywany poziom energii wprawia ciało w stan harmonii i sprawności. Ćwiczenia równocześnie rozluźniają i wzmacniają mięśnie oraz przywracają równowagę kręgosłupowi i całemu układowi kostnemu. Dzięki regularnym ćwiczeniom kręgosłup staje się silny i stabilny.  Vinyasy (zsynchronizowane z oddechem ruchy) wyzwalają w głębokich warstwach ciała ciepło – organy wewnętrzne zostają wzmocnione i oczyszczone.

Tym sposobem ćwiczenia wpływają na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość. Odejmują lat, są sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie

poweryoga.png