Wykonując GIMNASTYKĘ W WODZIE niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

więcej

AQUAFITNESS to bezpieczna forma aktywności dla każdego, która pozwala wspaniale kształtować sylwetkę, zadbać o zdrowie i formę, a dzięki wyporności wody odciąża stawy i kręgosłup, pozwalając odprężyć się i zrelaksować całemu ciału. Ćwiczenia w wodzie mogą być doskonałym wstępem do dalszej przygody w wodnym świecie - nauki pływania czy nurkowania.

więcej

Jeśli macie już dość monotonnych aerobików, układów, których nie możecie zapamiętać, albo po prostu szukacie w sporcie dobrej zabawy – ZUMBA lub ZUMBA GOLD jest właśnie dla Was! To wyjątkowa forma ruchu, zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

więcej

TRENING FUNKCJONALNY to w odróżnieniu od tradycyjnego treningu  fitness, nie ćwiczenia izolowane lecz złożone ćwiczenia wielostawowe i wielopłaszczyznowe. Najważniejsze zadania treningu to poprawa stabilności całej sylwetki, skorygowanie postawy, wzmocnienie posturalnych mięśni brzucha i pleców.

więcej

VINYASA POWER JOGA jest jedną z wielu form treningowych wywodzących się z dalekiego wschodu, której celem jest utrzymanie zdrowego i pełnego witalności ciała oraz sprawności i koncentracji umysłu. Regularnie wykonywane ćwiczenia stymulują czakry, „usprawniają przepływ energii”  i „uskrzydlają ducha”.

więcej

PILATES jest to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda nasze ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd sylwetki.

więcej

CARDIO & FUNCTIONAL STEP to połączenie zajęć STEP AEROBIKU I TRENINGUFUNKCJONALNEGO Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawisz nie tylko swoją sylwetkę, ale także kondycję. Jeśli nudzą cię już monotonne ćwiczenia na stepie i potrzebujesz prawdziwego wyzwania - te zajęcia są dla Ciebie.

więcej

Aquafitness

MIEJSCE ZAJĘĆ - BASEN MIEJSKI UL. SZKOLNA 14 b PONIEDZIAŁEK i ŚRODA - 18.45 (zajęcia pt"Aqua Gimnastyka" - aktualnie grupa mieszana) Woda jako środowisko naturalne doskonale nadaje się do przeprowadzenia treningu zarówno wytrzymałościowego, siłowego jak i relaksacyjnego. Dlatego każdy, kto chce się zmęczyć albo wyciszyć, znajdzie tu coś dla siebie.

Środowisko wodne z uwagi na swoje specyficzne właściwości jak ciśnienie, gęstość i ciężar właściwy czy temperaturę, wywiera bardzo duży pozytywny wpływ na zanurzone w niej ludzkie ciało. Aktywność ruchowa w wodzie jest przede wszystkim łatwiejsza, bowiem dzięki wyporności wody ważymy w niej mniej niż na lądzie. Ponadto ćwiczący są poddawaniu stałemu masażowi wodnemu, który nie tylko pobudza dynamikę przepływu krwi, czym usprawnia proces przemiany materii, lecz także wpływa pozytywnie na nasz system nerwowy.

Aquafitness to bezpieczna forma aktywności dla każdego, która pozwala wspaniale kształtować sylwetkę, zadbać o zdrowie i formę, a dzięki wyporności wody odciąża stawy i kręgosłup, pozwalając odprężyć się i zrelaksować całemu ciału. Ćwiczenia w wodzie mogą być doskonałym wstępem do dalszej przygody w wodnym świecie - nauki pływania czy nurkowania.

Warto spróbować tej aktywności, nawet jeśli nie umiemy pływać, bowiem specjalne pasy wypornościowe pozwalają utrzymywać się bezpiecznie na powierzchni.

DLACZEGO WYBRAĆ AQUAFITNESS?

  • pozwala na ćwiczenia w odciążeniu stawów i kręgosłupa,
  • wpływa pozytywnie na poprawę pracy układu krążenia i układu oddechowego,
  • regularny trening przyczynia się do wysmuklenia sylwetki poprzez zmniejszenie,
  • ilości tkanki tłuszczowej,
  • działa antycelulitowo,
  • zwiększa się ruchomość i zakres ruchu w stawach,
  • przyczynia się do zwiększenia siły i elastyczności mięśni, ścięgien i więzadeł,
  • przyczynia się do budowy i utrzymania dobrej kondycji poprzez zwiększenie,
  • wytrzymałości organizmu,
  • poprawia równowagę i koordynację ruchową ćwiczących,
  • jest świetnym sposobem na przełamanie obaw związanych z wodą, często będąc,
  • pierwszym krokiem w drodze do nauki pływania,
  • doskonałym sposobem na aktywne spędzanie czasu wolnego w milej i wesołej atmosferze.

Aquafitness zalecany jest również jako forma usprawniania dostępna dla osób po operacjach, otyłych, starszych, cierpiących na artretyzm, osteoporozę, mających problemy z układem kostno-stawowym.

Aquafitness może być również z powodzeniem uprawiany przez kobiety w ciąży.

Zatem każdy z nas powinien wskoczyć do basenu, by doznać tego przyjemnego uczucia zawieszenia, które pozwala się odprężyć i poczuć jak „ryba w wodzie”

aquafitness.png