Wykonując GIMNASTYKĘ W WODZIE niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

więcej

AQUAFITNESS to bezpieczna forma aktywności dla każdego, która pozwala wspaniale kształtować sylwetkę, zadbać o zdrowie i formę, a dzięki wyporności wody odciąża stawy i kręgosłup, pozwalając odprężyć się i zrelaksować całemu ciału. Ćwiczenia w wodzie mogą być doskonałym wstępem do dalszej przygody w wodnym świecie - nauki pływania czy nurkowania.

więcej

Jeśli macie już dość monotonnych aerobików, układów, których nie możecie zapamiętać, albo po prostu szukacie w sporcie dobrej zabawy – ZUMBA lub ZUMBA GOLD jest właśnie dla Was! To wyjątkowa forma ruchu, zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

więcej

TRENING FUNKCJONALNY to w odróżnieniu od tradycyjnego treningu  fitness, nie ćwiczenia izolowane lecz złożone ćwiczenia wielostawowe i wielopłaszczyznowe. Najważniejsze zadania treningu to poprawa stabilności całej sylwetki, skorygowanie postawy, wzmocnienie posturalnych mięśni brzucha i pleców.

więcej

VINYASA POWER JOGA jest jedną z wielu form treningowych wywodzących się z dalekiego wschodu, której celem jest utrzymanie zdrowego i pełnego witalności ciała oraz sprawności i koncentracji umysłu. Regularnie wykonywane ćwiczenia stymulują czakry, „usprawniają przepływ energii”  i „uskrzydlają ducha”.

więcej

PILATES jest to metoda mająca na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda nasze ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają w dobry nastrój i poprawiają wygląd sylwetki.

więcej

CARDIO & FUNCTIONAL STEP to połączenie zajęć STEP AEROBIKU I TRENINGUFUNKCJONALNEGO Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawisz nie tylko swoją sylwetkę, ale także kondycję. Jeśli nudzą cię już monotonne ćwiczenia na stepie i potrzebujesz prawdziwego wyzwania - te zajęcia są dla Ciebie.

więcej

AQUA SENIOR

 

MIEJSCE ZAJĘĆ - BASEN MIEJSKI UL. SZKOLNA 14 b

PONIEDZIAŁEK i ŚRODA - 18.45 (zajęcia pt"Aqua Gimnastyka" - aktualnie grupa mieszana)

 Wykonując gimanstykę w wodzie niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

Aquafitness skutecznie zapobiega nagminnym przeziębieniom, opóźnia oznaki starzenia i wzmacnia najważniejszy z mięśni ludzkiego organizmu - mięsień sercowy.

Lekcja mokrego fitnessu jest doskonałą zabawą. Towarzyszący całym zajęciom akompaniament muzyczny spowalnia wystąpienie zmęczenia, daje pełną satysfakcję i znacznie poprawia samopoczucie. W zasadzie nie ma żadnych przeciwskazań do uprawiania aqua fitnessu ze wzgledu na wiek, ale osoby cierpiące na różne niedomagania starszego wieku powinny wcześniej skonsultować się z lekarzem.  

Podczas zajęć należy stale monitorować reakcje swojego organizmu na wysiłek, unikać ćwiczeń zbyt forsownych i sprawiających ból pamiętając o wszelkich ograniczeniach wynikających z przebytych wcześniej chorób czy kontuzji. Wśród najczęściej pojawiających się problemów osób starszych są są bóle stawów, pogarszający wzrok, słabe kości, zaniki pamięci i szybka utrata masy  mięśniowej.

Tymczasem już 15 minut ćwiczeń dziennie, jak zapewniają naukowcy z Tajwanu, jest w stanie przedłużyć nasze życie nawet o trzy lata.

Jeśli nawet niewielkie ilości aktywności fizycznej mogą zwiększyć naszą długowieczność,warto zacząć ćwiczyć już dziś! Wykonując gimanstykę w wodzie niemal nie odczuwa się wysiłku, dlatego ta forma aktywności fizycznej jest doskonała również dla osób w starszym wieku, bez względu na poziom sprawności fizycznej, a zastosowanie wszelkiego rodzaju ćwiczeń  w wodzie może stać się swoistym rozwiązaniem na wiele dolegliwości zdrowotnych, jakie nękają ludzi w wieku seniora.

Aqua fitness skutecznie zapobiega nagminnym przeziębieniom, opóźnia oznaki starzenia i wzmacnia najważniejszy z mięśni ludzkiego organizmu - mięsień sercowy. Lekcja mokrego fitnessu jest doskonałą zabawą. Towarzyszący całym zajęciom akompaniament muzyczny spowalnia wystąpienie zmęczenia, daje pełną satysfakcję i znacznie poprawia samopoczucie.

W zasadzie nie ma żadnych przeciwskazań do uprawiania aqua fitnessu ze wzgledu na wiek, ale osoby cierpiące na różne niedomagania starszego wieku powinny wcześniej skonsultować się z lekarzem.

Podczas zajęć należy stale monitorować reakcje swojego organizmu na wysiłek, unikać ćwiczeń zbyt forsownych i sprawiających ból pamiętając o wszelkich ograniczeniach wynikających z przebytych wcześniej chorób czy kontuzji.

Wśród najczęściej pojawiających się problemów osób starszych są są bóle stawów, pogarszający wzrok, słabe kości, zaniki pamięci i szybka utrata masy mięśniowej. Tymczasem już 15 minut ćwiczeń dziennie, jak zapewniają naukowcy z Tajwanu, jest w stanie przedłużyć nasze życie nawet o trzy lata.

Jeśli nawet niewielkie ilości aktywności fizycznej mogą zwiększyć naszą długowieczność,warto zacząć ćwiczyć już dziś!

SENIOR.jpg